We are construcktion
bauma 2025.
Građevinski projekti mijenjaju svijet – a mi ćemo se pobrinuti da budete spremni za te izazove. Posjetite nas od 7. do 13. travnja na sajmu bauma u Münchenu i doživite inovacije za gradilišta i pomoćnu građevinsku industriju tvrtke Mercedes‑Benz Trucks: od sveobuhvatnih rješenja za vozila do inovativnih usluga i veće povezivosti.
Utisci
Najvažnije značajke
Iskusite novi, potpuno električni eArocs 400 koji osigurava održivu snagu na gradilištu, ograničenu seriju Arocs Extent s markantnim dizajnom i snažnim performansama, uključujući Multimedia Cockpit Interactive 2 te za visoku fleksibilnost u građevinskom sektoru okretni Atego. Ove i mnoge druge značajke možete upoznati na našem štandu u hali B4.
Posebni model Arocs Extent
Tvrda ljuska. Udobna jezgra.
Predstavljamo: Posebni model Arocs Extent.
Samo za Europu - strogo ograničena serija od 100 komada. Markantan prednji dio oplemenjen ekskluzivnom ukrasnom rešetkom lakiranom u zagasitu sivu boju. Upotpunjeno savršeno usklađenim folijama, ekskluzivnim detaljima i LED dodatnim prednjim svjetlima u sjenilu za zaštitu od sunca –iskaz snage i elegancije u kombinaciji s inovativnim kokpitom Multimedia Cockpit Interactive 2. Arocs Extent: Stvoren da ostavi dojam. Razvijen za performanse u građevinskom prometu.
- Eksterijer
- Interijer
- Detalji eksterijera
- Kapice osovina i pokrovi matica kotača od nehrđajućeg čelika
- Tipska pločica u tamnom kromu
- Nenametljivi i odvažan ukras
- Više je više.
Posebni model Arocs Extent
Serija i tip |
Arocs Extent 3253 K 8x4/4 |
Vozačeva kabina |
Vozačeva kabina M ClassicSpace, 2,30 m, tunel 170 mm |
Dopušteno Ukupna težina |
32 t (prednja osovina 7,5 t, stražnja osovina, tanjurasti zupčanik 300, planetarni zupčanik 13,4 t) |
Osovinski razmak |
4.550 mm |
Pogonski sklop |
3. generacija OM 471, R6, 12,8 l, 390 kW (530 KS), 2600 Nm; Mjenjač G 330-12/11,63-0,77 sa iHA = 4,333 |
Pomoćni pogon |
ovisan o mjenjaču (NA MB 131-2c, pumpa) |
Sustavi pomoći |
Active Brake Assist 6; Active Sideguard Assist 2; Front Guard Assist; MirrorCam |
Važna oprema |
Multimedia Cockpit Interactive 2 u kombinaciji s uslugom TruckLive. Otkrijte prednosti povezanog teretnog vozila u stvarnom vremenu na našem servisnom pultu |
Arocs Extent |
ograničeno serija od 100 komada, ekskluzivne naljepnice, ukrasna rešetka u sivoj boji, integrirana LED prednja svjetla u zaslonu protiv sunca, naglašeni detalji u tamnom kromu i vrhunska dodatna oprema za kotače te mnoštvo druge opreme |
Nadogradnja |
Tvornički kiper MEILLER TRIGENIUS® D421 (5,8 x 2,42 x 0,9 m), uklj. elektr. Klizna cerada |
Novi eActros 400
Postojana snaga.
Charged to change construction: Opremljen dugovječnim LFP baterijama, eArocs 400 za promet na gradilištu spreman je za upotrebu danju i noću. Zahvaljujući potpuno električnom pogonu, kao stvoren je za primjenu u područjima osjetljivima na buku u urbanim gradskim prostorima. Kao što je uobičajeno za Arocs obitelj i eArocs 400 snažno i održivo rješava izazove na gradilištu.
Atego
Stvoren za zadatak. Opremljen za vaš izazov.
Mali veliki pomoćnik za promet na gradilištu: okretan, učinkovit, svestran. Atego je vaš pouzdan i fleksibilan partner – bilo da se radi o vrtlarstvu, gradilištima ili obrtu. I u pogledu sigurnosti dobio je veliko ažuriranje: Među ostalim sa sustavima Active Brake Assist 6 i Active Sideguard Assist 2 nudi najmodernije sustave pomoći koji nadilaze zakonske propise EU-a.
Multimedia Cockpit Interactive 2:
Još veću preglednost omogućuje sekundarni zaslon u interaktivnom multimedijskom kokpitu Multimedia Cockpit Interactive 2. Putem zaslona osjetljivog na dodir ili letvice s prekidačima možete brzo i intuitivno upravljati klimom, navigacijom, telefonijom, zabavom i s još mnogo toga. Postavke i naredbe možete prenijeti i glasovnim upravljanjem, a da pritom ne morate maknuti ruke s upravljača. Uz TruckLive umrežavate svoje teretno vozilo od prve sekunde i profitirate od učinkovitog upravljanja održavanjem, dinamičnog vođenja po ruti i Over-the-Air ažuriranja.
Novi eActros 400
Serija i tip |
eArocs 400 8x4/4 miješalica za beton |
Vozačeva kabina |
Vozačeva kabina M ClassicSpace; 2,30 m, tunel 170 mm |
Dopušteno Ukupna težina |
32 t (prednja osovina 9,0 t, stražnja osovina hipoidna 10 t) |
Osovinski razmak |
4.550 mm |
Pogonski sklop |
Elektr. Glavni motor s mjenjačem s 3 brzine; 380/450 kW (kontinuirano/maks.) |
Baterije |
2 litij-željezo-fosfatna (LFP) baterijska paketa, inst. Ukupni kapacitet akumulatora 414 kWh 1. |
Vrijeme punjenja i snaga punjenja 20-80 % (CCS) |
oko 45 min 2 s 400 kW |
Doseg |
Do 200 km 3 |
Pomoćni pogon |
ePTO DC do 90 kW kont., mPTO do 70 kW kont. |
Sustavi pomoći/važna oprema |
Multimedia Cockpit Interactive 2, Active Brake Assist 6, Active Sideguard Assist 2, Frontguard Assist; MirrorCam |
Nadogradnja |
Liebherr HTM 905F L: Nazivno punjenje 9 m3, razina vode 10,5 m3, geom. Obujam bubnja 16 m3 |
1 Nazivni kapacitet nove baterije na temelju interno definiranih okvirnih uvjeta. Može se razlikovati ovisno o primjeni i uvjetima okoline.
2 Putem serijske utičnice za punjenje CCS2 eActros 400 može se puniti s do 400 kW: Za punjenje triju paketa baterija u optimalnim uvjetima potrebno je, na temelju interno utvrđenih iskustvenih vrijednosti, između ostalog pri temperaturi okoline od 20 °C, na uobičajenoj stanici za brzo punjenje strujom punjenja baterija od 500 A oko 45 minuta da bi se napunili s 20 % na 80 %.
3 Doseg je utvrđen u specifičnim okvirnim uvjetima na temelju internih simulacija s miješalicom za beton 8x4 s 32 t ukupne dopuštene mase u radu s bubnjem za miješanje betona od 8 h pri vanjskoj temperaturi od 20 °C i može odstupati od vrijednosti utvrđenih Uredbom (EU) 2017/2400 zbog brojnih čimbenika kao što su topografija, vremenski uvjeti, brzina, predkondicioniranje, dodatno trošilo, individualna konfiguracija vozila i način vožnje.
Atego
Serija i tip |
Atego 1530 K 4x2 |
Vozačeva kabina |
Vozačeva kabina S ClassicSpace, produžena, 2,30 m, tunel |
Dopušteno Ukupna težina |
16 t (prednja osovina 6,1 t, stražnja osovina, tanjurasti zupčanik 390, hipoidna 11,0 t) |
Osovinski razmak |
3260 mm |
Pogonska grupa/Powertrain |
Motor OM 936, R6, 7,7 l, 220 kW (299 PS), 1.200 Nm, Mercedes PowerShift 3; mjenjač G 140-8/9,30-0,79 s iHA = 4,3 |
Pomoćni pogon |
ovisan o mjenjaču (NA MB 121-2c, pumpa) |
Sustavi pomoći |
Active Brake Assist 6; Active Sideguard Assist 2; Front Guard Assist |
Važna oprema |
Varijanta mase vozila od 16,0 t s visokim udjelom korisne nosivosti; automatsko dugo i oboreno svjetlo; TruckLive. Otkrijte prednosti umreženog teretnog vozila u stvarnom vremenu na našem servisnom pultu. |
Nadogradnja |
Tvornički kiper MEILLER TRIGENIUS® D210 (4,2 x 2,38 x 0,5 m), s postoljem za odlaganje na čeonoj stijenki i ušicama za pričvršćivanje na stranicama |
Na to se možete osloniti. Ili bolje rečeno: na taj način.
Bilo da je riječ o teškim teretima, neasfaltiranom terenu ili u milimetar preciznom manevriranju – u građevinskom prometu neophodni su tehnički pomagači. Na našem štandu doživite inovativna rješenja posebno razvijena za zahtjevne primjene.
Turbo-retarder spojka omogućava kretanje gotovo bez habanja i fino dozirano kočenje, što je upravo nužno za zahtjevne transportne zadatke. Hidraulična spojka štedi teret i olakšava manevriranje. Pri brzini koraka primarni retarder osigurava pogon trajne kočnice uz veliku snagu kočenja.
Osobito precizno možete manevrirati prilikom manevara koji zahtijevaju vožnju u smjeru suprotnom od ubačenog stupnja prijenosa: Tako se, primjerice, može voziti unatrag dok je uključen stupanj prijenosa za vožnju naprijed – i to samo putem upravljanja papučicom gasa, a da se ne mora aktivirati radna kočnica.
Osim osjetljivosti, turbo-retarder spojka nudi i veliku snagu kočenja – i to gotovo bez trošenja do granice trakcije.
Kada postane teško, ovaj vam kamion olakšava život: Arocs za prijevoz teških tereta prevozi ukupnu masu do 500 tona i kao stvoren je za te zahtjevne zadatke. 500 t nije dovoljno za tvoje zahtjeve? Obratite nam se.
Arocs do 500 t
Serija i tip |
Arocs do 500 t Arocs 4463 LS 8x4/4 |
Vozačeva kabina |
Vozačeva kabina L BigSpace, 2,50 m, ravan pod |
Dopušteno Ukupna težina |
43,8 t (prednja osovina 9,0 t, predprateća osovina 8,0 t, stražnja osovina 13,4 t, tanjurasti zupčanik 300, planetarni zupčanici, 13,4 t) |
Osovinski razmak |
3900 mm |
Pogonska grupa/Powertrain |
OM 473, R6, 15,6 l, 460 kW (625 PS), 3.000 Nm; mjenjač G 280-16/11,7-0,69 s iHA = 4,571 |
Pomoćni pogon |
Izvod iz motora straga, b, prirubnica 100 mm, 650 Nm |
Sustavi pomoći |
Active Brake Assist 6; Active Sideguard Assist 2; Front Guard Assist |
Važna oprema |
Vučno opterećenje na spojku sedla 250 t (bez V ograničenja), na kraju okvira 500 t (pri 20 km/h)1 |
Nadogradnja |
Sedlo prikolice za teške terete, 3,5", Jost JSK 38C Naprava za pomicanje Jost EV-HD 850, visina 142 mm, 36 t vučna kuka za teške terete, D50, 314 kN, Rockinger |
1 S ovom opremom izloženo se vozilo može koristiti s vučnim opterećenjem do 500 tona (opterećeno vučno opterećenje).
Vučno opterećenje do 1000 tona bilo bi moguće kada bi serija vozila Arocs bila opremljena amortizerima s čeličnim oprugama, pogonom na sve kotače i kukom za vuču RO58.
Naša lokacija
Dvorana B4,
Štand 141.
Pronađite nadahnuće u našim rješenjima za gradilišta i pomoćnu građevinsku industriju. Otkrij i nadogradnje naših partnera. Posjetite nas i uvjerite se sami – radujemo se vašem posjetu!
Izlošci
Pregled svih izložaka.
Ovdje možete pronaći pregled svih vozila s odgovarajućim nadogradnjama za vozilo.
1 – Böcker Maschinenwerke GmbH
2 - CIFA SpA
3 – EMPL Fahrzeugwerk GmbH
4 – F. X. MEILLER Fahrzeug- und Maschinenfabrik GmbH & Co. KG
5 – FASSI Deutschland GmbH
6 – Hyva Germany GmbH
7 – KH-KIPPER Sp. z o.o.
8 – KOBIT, spol. s r.o.
9 – Liebherr-International Deutschland GmbH
10 – Palfinger AG
11 – Putzmeister Concrete Pumps GmbH / Intermix
12 – Ressenig Fahrzeugbau GmbH
13 – RSP GmbH & Co. KG
14 – SANY Heavy Industry Co., Ltd.
15 – SCHWING GmbH
16 – Sermac Srl
17 – VDL Containersystemen bv
18 – Wilhelm Schwarzmüller GmbH
19 – Xanjer Heavy Industry
20 - Zoomlion Heavy Industry Science & Technology Co., Ltd.
Moglo bi vas zanimati i sljedeće:
Više od kamiona
Kako bi vaš kamion i dalje dobro funkcionirao
Na vašoj strani
Prikazi i tekstovi mogu sadržavati i pribor i dodatnu opremu koja nije sastavni dio serijske opreme vozila. Prikazi na fotografijama služe samo kao primjer i ne prikazuju nužno stvarno stanje originalnih vozila. Izgled originalnih vozila može odstupati od prikazanoga. Pridržavamo pravo na izmjene. Prikazi i tekstovi mogu isto tako sadržavati tipove, usluge podrške, servisne usluge te proizvode koji nisu dio ponude u pojedinim zemljama.