Učinkoviti 4-cilindarski i 6-cilindarski motori imaju veliku snagu i malo troše.
Zapravo paradoksalno: velika snaga, mala potrošnja.
Tehnologija motora i ispušnih plinova.
Snažni, pouzdani, ekonomični – Ategovi Euro VI motori odlikuju se niskom potrošnjom, spontanom brzinom reakcije, vučnom snagom i izuzetno tihim radom. 4-cilindarski redni motori pritom na raspolaganje stavljaju do 170 kW (231 KS) i maksimalan okretni moment i do 900 Nm. 6-cilindarski redni motori do 220 kW (299 KS) i do 1200 Nm maksimalnog okretnog momenta.
Pregled prednosti.
- Pouzdani 4-cilindarski i 6-cilindarski redni motori smanjene potrošnje s visokim okretnim momentom pri niskom broju okretaja
- Dvije klase obujma motora, sedam razina snage od 115 kW (156 KS) do 220 kW (299 KS)
- Visokoučinkovita motorna kočnica, po želji High Performance Engine Brake
- Automatski mjenjač PowerShift 3, modusi vožnje s mogućnošću uključivanja i isključivanja te dodatne funkcije108. Po želji ručno mijenjanje stupnjeva prijenosa
- Različiti mjenjači sa 6, 8 i 9 stupnjeva prijenosa za konfiguracije pogona optimirane za pojedine namjene
High Performance Engine Brake.
Za još više sigurnosti u dodatnoj je opremi dostupna trostupanjska nehabajuća trajna kočnica koja ovisno o varijanti motora na raspolaganje stavlja do 280 kW snage kočenja.
Motorna kočnica.
Kočni sustav s mogućnošću odabira snage kočenja u tri stupnja s do 235 kW kočne snage, koji je iznad 9,5 t ukupne dopuštene mase dio serijske opreme, smanjuje habanje radne kočnice, istodobno povećavajući sigurnost i kontrolu vozila.
Prebacivanje stupnjeva prijenosa.
PowerShift 3.
Osjetna dinamika, jednostavno rukovanje i niska potrošnja: automatizirani mjenjač omogućava precizan odabir stupnjeva prijenosa, kratka vremena prebacivanja stupnjeva prijenosa, visoki komfor u vožnji i iznimnu ekonomičnost.
Uz PowerShift 3 jednostavno ranžiranje omogućavaju dodatne funkcije kao što su izravno prebacivanje stupnjeva prijenosa iz 1 u R te brz prijenos u stupanj za vožnju unatrag93. Kretanje je iznimno komforno zahvaljujući funkciji puzanja.
Ručno prebacivanje stupnjeva prijenosa.
Osim automatiziranog mjenjača, u dodatnoj je opremi dostupan i ručni mjenjač s pneumatskom potporom koji, između ostalog, karakteriziraju izvrsna ergonomija i velika preciznost uz malu silu prebacivanja stupnjeva prijenosa.
Atego – programi vožnje.
Kod Atega kupci mogu ovisno o konstrukciji odabrati program vožnje „power“ ili „offroad“. Oba sadrže načine vožnje koji omogućavaju vožnju prilagođenu situaciji108.