Prednji dio i položaj vozača važni su upravo pri namjeni s uređajima priključenima na prednji dio. Za razliku od većine vozila s uvučenom kabinom, Unimog zahvaljujući kratkoj uvučenoj kabini vozača u pravilu leži cca 3,10 m znatno ispod orijentacijske vrijednosti od maks. 3,50 m uz priključenu ralicu za snijeg.
Kabina za vozača sa širokim pogledom i kratki prednji dio.
U Unimogu vidno polje i s priključnim uređajima nakon cca 10 m doseže cestu čime leži znatno ispred zadane mjere od 12 m. Unimog na taj način doseže optimalnu preglednost zahvaljujući panoramskom staklu velikog formata, lagano povučenom položaju sjedenja vozača i kratkom prednjem dijelu. Mercedes-Benzov Unimog tako aktivno pridonosi tome da vozač pravodobno prepozna opasne situacije što omogućava bržu reakciju. Prednost koja se može dodatno povećati: sa sustavom kamera u dodatnoj opremi s do tri kamere i monitorom.
Nova LED glavna prednja svjetla iz serijske opreme omogućavaju vozaču da i po mraku i u lošim vremenskim uvjetima bude podržan jakim osvjetljenjem kolnika i bočnih trakova.
VarioPilot®.
Zahvaljujući prilagodljivom upravljaču VarioPilot®, vozači u svakom trenutku mogu zauzeti optimalan položaj sjedenja. Vrata za košnju s okretnim sjedalom također su dostupna u dodatnoj opremi.
Sustav nadzora kamerom.
Optimiranje preglednosti uz istodobno olakšavanje priključivanja uređaja – to su dvije bitne prednosti sustava kamera u dodatnoj opremi. Sustav se sastoji od prednje, stražnje i dodatne kamere koja se može smjestiti po želji za priključne uređaje, slika se prikazuje na monitoru u vozilu. Vozač na taj način u svakom trenutku ima pregled nad neposrednim područjem oko vozila, a tijekom zamjene uređaja savršen pogled na priključnu ploču za prednji dio vozila.